کد مطلب: 160344
وزارت دفاع روسيه تأييد کرد
دوستان «ميانه‌رو» آمريکا، در حلب سوريه از مواد سمي و شيميايي استفاده کرده‌اند
تاریخ انتشار : 1395/05/14 04:37:20
نمایش : 1475
وزارت دفاع روسيه اعلام کرد که تروريست‌هاي نورالدين زنکي که آمريکا آن‌‌ها «ميانه‌رو» معرفي مي‌کند، ديروز در حلب سوريه از مواد سمّي و شيميايي استفاده کرده‌اند.












 

به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، وزارت دفاع روسيه اعلام کرد که گروه‌هاي تروريستي‌اي که ايالات متحده آمريکا آن‌ها را معتدل و ميانه‌رو مي‌داند، در شهر حلب سوريه از مواد سمي و شيميايي استفاده کردند.

به گزارش وبگاه شبکه خبري  «الميادين» لبنان، وزارت دفاع روسيه تأکيد کرد که گروه‌هاي تروريستي از جمله «نورالدين زنگي» که ايالات متحده آن را «ميانه رو» و «معتدل» معرفي مي کند، در حلب از مواد سمي استفاده کرده‌اند.

هفته گذشته تروريست‌هاي نور الدين زنکي سر يک نوجوان فلسطيني را به اتهام همکاري با نيروهاي ارتش سوريه از تن جدا کردند که اين اقدام تروريست‌ها مورد انتقاد شديد گروه هاي مسلح و سازمان‌هاي بين‌المللي حقوق بشر سد.

«محمد حزوري» مدير اداره کل «بهداشت حلب» سه‌شنبه (ديروز) اعلام کرد که عناصر تروريستي چندين خمپاره حامل گازهاي سمي را به سمت شهر «القديمه» حلب شليک کردند.

تلويزيون دولتي سوريه نيز گزارش داد که در اين حمله شيمايي 5 نفر از ساکنان اين شهر کشته و 10 نفر ديگر زخمي شدند.

وزارت دفاع روسيه همچنين اعلام کرد که 94 تروريست در حلب با گذاشتن سلاح‌هاي خود بر زمين تسليم نيروهاي سوريه شده‌اند.

هفته گذشته «بشار اسد» رئيس جمهور سوريه بعد از کامل شدن حلقه محاصره شهر حلب اعلام کرد که در صورتي که افراد مسلح سلاح بر زمين بگذارند و تسليم نيروهاي دولتي شوند، مشمول عفو ملي خواهند شد.

تروريست‌هاي جيش الفتح به همراه بيش از بيست گروهک تروريست ديگر قصد دارند محاصره حلب را شکسته و تروريست‌هاي محاصره شده در شهر را که تعداد آن‌ها به هزاران نفر مي‌رسد، آزاد کنند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg